esmaspäev, 14. aprill 2014

Olen ametlikult käsitöösõltlane/ I am officially an addict

Need paar nädalat, mis abikaasa Norras tööl on, transformeerub minu elutuba täielikuks käsitööparadiisiks, kus toa vallutavad lõngavirnad, pärlihunnikud ja kõik muu varandus, mis muidu kapiriiulitel nukralt oma aega ootab. Ja nii ma siis siin hullan, suutmata pühenduda vaid ühele käsitööliigile, sest niii nii palju on ju võimalusi......
 
Sel korral tulemuseks lutiketid. 100% puuvillased.
 
 
For those few weeks, that my husband is working in Norway, my livingroom transformes to a paradise for crafters, where the space will be taken over by piles of yarn, heaps of beads and oll the other treasures, that usually wait for their time in the closet. And that is, how I spend my time, unable to stick to one line of crafting, because there are just sooooooo many possibilities.....
 
 
Todays result pacifier clips. 100% cotton.
 
 
 
 
Ma üllatasin end isegi, kui väga nautisin nende väikeste varanduste valmistamist, nagu ikka, hakkas fantaasia hullumeelsel kiirusel tööle ja nüüd on raske pidama saada. Huvitav, kas on olemas ka teraapia käsitöösõltlastele??? Ega mulle väike abi paha ei teeks :)
 
 
I surprised myself, how much I really enjoyed making these little treasures.  And as usually, my fantasy started wondering and now it is quite difficult to stop. I wonder, is there a therapy group for crafting addicts aswell???? I could use some help :)
 

 


 
 
Lõngad Novita Virkkaus lanka ja Steinbach Capri. Nõel 1,5.
 
Yarns Novita Virkkaus lanka and Steinbach Capri, needle 1,5


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

You may also like

.