teisipäev, 13. mai 2014

Winterwonderland

Öelda, et olen täielikus ekstaasis, ei oleks antud hetkel isegi mitte liialdus. Juba jaanuaris, kui ma nüüd ei eksi, valmis pea-aegu kaelus poisile uueks 2014aasta jõulukingituseks. Jah, lugesite õigesti! Jõulud olid vaevu möödas, kui ma juba uutele mõtlema hakkasin. Tegemata jäi aga see kõige keerulisem osa-nööpide valik ja niitide peitmine. Oma viis kuud võtsin nüüd siis hoogu. Ja oiiiii kui rahu olen ma tulemusega.........

 
To say, that I am absolutely extatic, is not even exxagerated at this point. In January, if I am not mistaken, i finished knitting this cowl for Markus for this years christmas present. Yes, that´s correct! New year had just arrived, once I started to think about 2014 christmases. Naturally...it seems, that choosing the buttons and weaving the ends is the most complicated part :) I took five months! And I am soooooooooo satisfied with the result......
 
 
Lõng/Yarn Drops Nepal
Vardad/Needles 4,0mm


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

You may also like

.